Llibre " Tintin et le Merchandising "
Ref. Libro Merchandising
Llibre " Tintin et le Merchandising "
Llibre dedicat a l'estudi del marxandatge i a la gestió estratègica dels drets derivats dins de l'obra d'Hergé.
Llibre escrit per Jean-Claude Jouret i editat per Editions du Cercle de la Librairie. Llibre de 92 pàgines de format quartilla.

Cantonet amb nous productes variats.
16|06|2021
De tornada per terres francòfones, a Cantonet hem pogut tornar carregats amb diferents articles i productes difícils de trobar. Tots ells molt suculents per als apassionats de les aventures de Tintín.
A les fotos veureu una bona recopilarorio dels mateixos.
Per a qualsevol...
Més informació

Nous llibres de Tintín a América b/n.passats a color.
30|10|2020
Efectivament, Moulinsart tira cap endavant l'edició de dos llibres iguals en el seu interior però diferents de portada de l'aventura de Tintín a Amèrica que existia en blanc i negre però aquest cop acolorida.
Edició que serà certament limitada...
Més informació

Llibres conmemoratius de Tintín y la lluna
19|06|2019
Apareix en el mercat aquest llibre editat per Moulinsart, juntament amb Editions Prisma i diversos periodistes de la revista GEO. Aquest llibre ens porta a descobrir de la mà de Tintín tot un viatge a través del món d'Hergé.
Tom pertanyent al primer d'una...
Més informació

Llibre " Tintin et le Merchandising "
Llibre " Tintin et le Merchandising "
